Kan ik als particulier bij u een bestelling plaatsen?
Jazeker dat kan! De verkoopprijzen zijn voor u zichtbaar. U kunt meteen uw producten aan de winkelwagen toevoegen en afrekenen.
Kan ik als zakelijke klant bij u een bestelling plaatsen?
Heeft u een KvK-nummer en gebruikt u Encaustic werk gerelateerd dan kunt u inkopen bij Encaustic Groothandel. Daarbij kunt u ingeschaald worden als:
Klein zakelijk eindgebruiker > verkoopt geen producten, maar besteld en gebruikt de producten op regelmatige basis in lesvorm (denk aan scholen, stichtingen, leraren die cursussen of workshops geven), als kunstenaar, therapeut of spiritueel begeleider.
* ontvangt korting op de verkoopadviesprijs
Winkelier > verkoopt producten via fysieke winkel en/of online of verkoopt actief via beurzen.
* ontvangt groothandelstarieven
Wilt u zakelijk inkopen?
1. Maak een account aan bij Encaustic.nl
2. Stuur een email naar groothandel@encaustic.nl met de gebruikersnaam van het account dat u heeft aangemaakt en uw contactgegevens.
3. Wij nemen contact op om kennis te maken en uw account om te zetten naar eindgebruiker of winkelier zodat de inkooptarieven voor u zichtbaar worden.
4. U kunt bestellen via uw eigen account!
Wat zijn de verzendkosten?
€7,50 (ex. BTW) voor Nederland, België en Duitsland
(bestelling boven €300 ex. BTW gratis verzenden)
Wat zijn de levertijden?
Bestellingen worden binnen 1-5 werkdagen verzonden nadat de betaling akkoord is.
Heeft u een spoedbestelling? Laat het ons weten! Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Is de levertijd langer omdat producten niet voorradig zijn dan stellen wij u op de hoogte.
Door welk postorderbedrijf worden bestellingen bezorgd?
Wij werken samen met PostNL voor Nederland en België en DHL voor Duitsland. U ontvangt automatisch een Track & Trace code per mail zodat u het pakket kunt volgen.
Kan ik de bestelling ook ophalen?
Ja dat kan op afspraak. In het bestelproces kunt u deze mogelijkheid aanvinken. Er zijn dan uiteraard geen verzendkosten van toepassing. Betaling kan vooraf of contant bij levering.
Mijn bestelling wijkt af van dat wat ik besteld heb, wat kan ik doen?
Als een bestelling niet naar wens is, is dat altijd vervelend. Mogelijk is de bestelling incompleet of beschadigd. Neem zo snel mogelijk (binnen 10 dagen) na ontvangst contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen geven.